Zapraszamy wszystkich przedsiębiorczych studentów do udziału w międzynarodowej inicjatywie wspierającej startupy studenckie. Wybrane zespoły będą miały możliwość zaprezentowania swoich projektów przedstawicielom świata biznesu, a najlepsze z nich powalczą o tytuł „Best University Startup 2022” i prawo do prezentacji na prestiżowym Wolves Summit 2022.
Co zrobić by dołączyć do konkursu?
Zainteresowane drużyny powinny zgłosić się do pierwszego etapu mającego wyłonić reprezentantów Uniwersytetu Gdańskiego na czerwcowy finał STup organizowany w Chorwacji.
Warunkiem zgłoszenia jest:
Jak wygląda I etap?
Zgłoszenia do 19.04
Do 19 kwietnia liderzy zespołów spełniających kryteria proszeni są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz dołączenie krótkiej prezentacji opisującej projekt (pitch deck). W imieniu zespołu rejestracji dokonuje lider. Formularz https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=7FC5suMenU2sXk3Z214Lc-wJs4q5_wtEnKUlAWoIVZBUM0syMUxUSVBLUUxIS0M3Q09WQTU0WDBGQi4u
Warsztaty 25.04
Po zweryfikowaniu wszystkich zgłoszeń, zespoły spełniające kryteria zostaną zaproszone na warsztaty, których celem będzie wsparcie zespołów w przygotowaniu prezentacji inwestorskiej (pitch desk) oraz samego wystąpienia. Po warsztatach drużyny będą miały dwa tygodnie na dopracowanie swoich prezentacji przed wyborem reprezentantów UG.
Warsztaty wyposażą uczestników w praktyczną wiedzę na temat:
Wybór reprezentantów 9.05
9 maja odbędzie się finałowa prezentacja przed jury. Eksperci ocenią cel projektu, jego innowacyjność, potencjał rynkowy, model przychodów oraz plan rozwoju biznesu i ewaluacji. Podczas wydarzenia zostaną wybrane zespoły, które będą reprezentować Uniwersytet Gdański w Splicie.
Trening reprezentantów do 17.06
Przed udziałem w finale STup w Chorwacji, reprezentanci UG przejdą szereg szkoleń pod okiem ekspertów.
Więcej szczegółowych informacji znajdziecie na stronie http://www.stup.efst.hr/. Koniecznie zapoznajcie się także z regulaminem konkursu http://www.stup.efst.hr/wp-content/uploads/2022/01/STup-2022-regulations.pdf.
SEA-EU announces the second edition of the STudent STartup Competition!
We invite all entrepreneurial students to participate in an international initiative supporting student startups. Selected teams will have the opportunity to present their projects to representatives of the business world, and the best of them will compete for the title of „Best University Startup 2022” and the right to present at the prestigious Wolves Summit 2022.
How to apply?
Interested teams should apply for the first stage, which is to select representatives of the University of Gdansk for the Stup final organised in Croatia in June.
The prerequisite for application is:
What does the first stage look like?
Applications submitted by 19.04
By April 19, leaders of the teams which meet the criteria are asked to complete an application form and attach a short presentation describing the project. Registration is done by the leader on behalf of the team.
Application form
Workshops 25.04
After verifying all the applications, teams meeting the criteria will be invited to workshops focused on supporting the teams in preparing the investor presentation (pitch desk) and the speech itself. After the workshops, the teams will have two weeks to refine their presentations before UG representatives are selected.
Workshops will provide participants with practical knowledge of:
Representatives selection 9.05
On May 9, the final presentation to the jury will take place. Experts will evaluate the project’s objective, innovation, market potential, revenue model, business development and tracking. During the event, teams will be selected to represent the University of Gdansk in Split.
Representatives training until 17.06
Before participating in the Stup final in Croatia, the UG representatives will undergo a series of training sessions under the guidance of experts.
More detailed information can be found at http://www.stup.efst.hr/. Please also read the terms and conditions of the competition http://www.stup.efst.hr/wp-content/uploads/2022/01/STup-2022-regulations.pdf.